Anne & Stefan

Anne & Stefan full-wedding story preview !
Din nou am avut norocul de a lua parte la nunta a doi tineri exceptionali care au avut curajul sa-mi incredinteze responsabilitatea de a le imortaliza unul din cele mai frumoase momente din viata lor ! Am incercat cat am putut sa nu-i dezamagesc si sper ca imaginile sa-i incante atat pe ei , cat si pe voi ! Asa cum suntem obisnuiti , nuntile in Romania sunt pe graba, timpul este foarte scurt,oamenii sunt destul de stresati,iar eu a trebuit sa profit cat s-a putut de orice secunda ! Desigur , a fost necesar sa-i stresez si pe ei putin ! A fost prima data cand am fotografiat in doua Biserici,cu doua religii diferite. A fost o experienta interesanta !
Cine sunt Anne si Stefan ? Sunt doi oameni superbi din toate punctele de vedere , cu care am legat o prietenie , parca de ani multi !
Nunta a avut loc la Restaurant Belvedere in Brasov, iar sesiunea lor foto s-a desfasurat in Germania-Munich, unde si locuiesc ! Sesiune pentru care mi-am facut o mini-vacanta ! Spun acest lucru, pentru ca a fost si distractie nu doar munca !
Am trait toti mari emotii datorita vremii rele si ploilor de acolo ! Era cat pe ce sa nu putem face fotografiile , dar in final " Got" a tinut cu noi si ne-a oferit o vreme perfecta !
Ca in multe cupluri ,  unul iubeste sa fie fotografiat , iar celelalt nu ! Stefan a fost putin incordat si stresat , dar trebuie sa recunosc ca docil si un model chiar bun ! Provocarea mare pentru el a fost cand am fotografiat intr-o piata plina plina de oameni care se opreau sa se uite la noi ! Imi rasuna si acum vocea lui "sugrumata" cu care imi susotea printre dinti " Hai Paul sa plecam te rooog !!
Am vizitat si orasul, mi-au aratat toate coltisoarele Munich-ului  ! Am petrecut timp de calitate in compania lor si ei cu mine ! Fotografiile de la sesiunea foto, intr-un alt post foarte curand !

                                                          

Fotograf Paul Petrut
www.paulpetrut.com
Cameraman Romeo Petrut
Restaurant Belvedere Brasov

                                                                              Mirele

































































































































































































































































































Fotograf  Paul Petrut
www.paulpetrut.com
FOTOGRAF BRASOV, FOTOGRAF DE NUNTA, FOTOGRAF PROFESIONIST DE NUNTA, FOTOGRAF SIBIU, FOTOGRAF BUCURESTI , RESTAURANT BELVEDERE BRASOV

Comments

Popular Posts